My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

31 May 2012

My Girls !

baru-baru ni aku & kawan-kawan yang lain pergi picnic ! Eh kejap ! boleh kira picnic ke tuh? HAHA boleh la tuh kot  :) memang best gilaa la kot sebab boleh habiskan masa dgn bestfriends kan? semuanya plan last minute ! act Tun ajak teman dia p sekolah sebab nak belajar lukis dengan cikgu,aku pun okay jelah.lepas tu sampai sekolah cikgu pulak takde memang rasa cam bengang jugak ahh pastu plan nak pergi makan then cane entah tetiba plan nak g rumah Irah so ajak la mek tu pergi minum sekali.masa lepak-lepak tu lah TERkeluar idea nak buat picnic so semua cam setuju.lepas tu pakat duk bagi tugas.walaupun biase-biase je tapi masa dengan diorang la yang buat aku rasa hargai sangat.nak kumpul ramai-ramai bukan senang.tak tahu nak cakap apa lagi dah so aku post gambar jelah  ;D




0 comments:

Post a Comment

31 May 2012

My Girls !

baru-baru ni aku & kawan-kawan yang lain pergi picnic ! Eh kejap ! boleh kira picnic ke tuh? HAHA boleh la tuh kot  :) memang best gilaa la kot sebab boleh habiskan masa dgn bestfriends kan? semuanya plan last minute ! act Tun ajak teman dia p sekolah sebab nak belajar lukis dengan cikgu,aku pun okay jelah.lepas tu sampai sekolah cikgu pulak takde memang rasa cam bengang jugak ahh pastu plan nak pergi makan then cane entah tetiba plan nak g rumah Irah so ajak la mek tu pergi minum sekali.masa lepak-lepak tu lah TERkeluar idea nak buat picnic so semua cam setuju.lepas tu pakat duk bagi tugas.walaupun biase-biase je tapi masa dengan diorang la yang buat aku rasa hargai sangat.nak kumpul ramai-ramai bukan senang.tak tahu nak cakap apa lagi dah so aku post gambar jelah  ;D




No comments:

Post a Comment