My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

30 May 2012

lamanya jari-jemari tidak bergerak.

assalamualaikum.aku tak tahu la lama mana jari aku tak menaip kat blog ni,satu aku fed-up sebab blog ni ada 2 colum for blog post,aku memang tak pandai la bab-bab edit blog ni so aku biarkan jelah asalkan aku puas sebab blog aku dah warna-warni sekarang.HAHA.okay lah tu  ;)  yang kedua sebab masa kot.yes aku takde ahh sibuk mana tapi nak update blog dari semasa ke semasa tu memang tak ahh ! banyak lagi benda lain nak buat.hehee.tapi kali ni rasa kembali nak update blog aku yang dah bersawang ni ~ :D

0 comments:

Post a Comment

30 May 2012

lamanya jari-jemari tidak bergerak.

assalamualaikum.aku tak tahu la lama mana jari aku tak menaip kat blog ni,satu aku fed-up sebab blog ni ada 2 colum for blog post,aku memang tak pandai la bab-bab edit blog ni so aku biarkan jelah asalkan aku puas sebab blog aku dah warna-warni sekarang.HAHA.okay lah tu  ;)  yang kedua sebab masa kot.yes aku takde ahh sibuk mana tapi nak update blog dari semasa ke semasa tu memang tak ahh ! banyak lagi benda lain nak buat.hehee.tapi kali ni rasa kembali nak update blog aku yang dah bersawang ni ~ :D

No comments:

Post a Comment